sábado, 28 de diciembre de 2013

PEARLTREES

DESCRIPCIÓ:
El pearltrees és una eina que permet recollir i organitzar la informació. Aquesta información la visualitzem d’una manera gràfica ja que es creen arbres amb diverses branques, constituides per perles, que neixen d’un nucli central (el tema del qual es tracta). Cada perla té un enllaç cap a un espai web o, bé, cap a un altre abre i aquestes perles les pots disposar en l’espai com més t’agradi, seguint el teu propi esquema.
 
Aquests arbres confeccionats amb el Pearltrees es poden compartir amb altres usuaris a través de Facebook, Twitter o adreçes de correu electrònic.



REFLEXIÓ:
Abans d’iniciar aquesta nova etapa universitària no sabia de l’existència del Pearltrees però quan el vaig conèixer (la seva manera de funcionar, el seu ús...) em va semblar interessant però, tot i així, vaig pensar que seria un xic complicat fer-lo servir.
 
L’Aramara Ayala, la Laia Codina, l’Anna Peralta i, jo mateixa, l’Andrea Alcántara vam haver d’usar el pearltrees pel treball modular (GITIC i COED) anomenat el bon comunicador. Així, vaig familiaritzar-me amb aquesta eina i va ser més senzill del que m’imaginava. Entre les quatre vam confeccionar diverses perles que anaven a un nucli central, en aquest cas, l’Albert Espinosa. A més a més, vam afegir vídeos per analitzar les seves entrevistes, fotografies per parlar de les seves xarxes socials. Per tant, trobo que és una bona eina per dur a terme exposicions orals ja que et permet oferir la informació d’una manera gràfica i és una manera diferent de fer-les, ja que normalment s’usa el prezi o el power point.



AMPLIACIÓ:
Com he comentat anteriorment, vam usar aquesta eina pel treball modular. Així, m’agradaria compartir amb vosaltres el pearltrees per tal que pugueu visualitzar la informació que vam recollir, agafar idees, opinar a través de comentaris en aquesta entrada, etc. 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario