sábado, 28 de diciembre de 2013

EM DESPEDEIXO...

Per finalitzar les meves entrades relacionades amb l’assignatura de GITIC, m’agradaria compartir amb vosaltres quines han sigut les meves sensacions i experiències i què he après.
 
Primerament, m’agradaria destacar que mai he tingut gaire destresa alhora d’usar les noves tecnologies però sempre he posat interès per aprendre i familiaritzar-me amb elles, ja que vivim en un món on cada dia adquireixen més importància.

A l’iniciar el grau d’Educació Primària vaig proposar-me un repte: deixar enrere la por i endinsar-me, encara més, cap al món de les noves tecnologies. Així, gràcies a les explicacions donades a l’assignatura de GITIC i les diverses activitats que hem anat fent al llarg del semestre per posar en pràctica els continguts teòrics, el repte que vaig plantejar-me inicialment s’ha anat complint.

A més a més, he descobert noves eines i programes (com ara, el google drive o el prezi) que són de gran utilitat tant pel meu present (com a estudiant de primer grau) com pel meu futur (com a mestre). Aquestes eines i programes han sigut molt útils pel treball individual i en grup. També, m’ha permès descobrir noves maneres d’integrar les noves tecnologies a l’aula i fer que els alumnes es familiaritzin amb aquestes (per exemple, treballant amb l’Scratch) ja que estan en contacte amb elles i alhora aprenen.

Finalment, m’agradaria despedir-me de tots vosaltres amb una cançó de Nadal i dir-vos que, gaudiu molt d’aquestes festes al costat de la gent que us estima, família i amics. Fins aviat!


No hay comentarios:

Publicar un comentario