jueves, 26 de diciembre de 2013

EM DESPEDEIXO...


Per finalitzar les meves entrades relacionades amb l'assignatura de COED, m’agradaria compartir amb vosaltres quines han sigut les meves sensacions i experiències i què he après.
Primerament, m’agradaria destacar que el fet d’aprofundir en aspectes relacionats amb la comunicació oral (a través del llibre Com parlar bé en públic, per exemple) m’han ajudat a millorar les meves exposicions orals. Gràcies als diversos consells i tècniques sé com puc controlar els meus nervis (que, tot i que aparentment no es noti, m’influeixen), estic conscienciada de la importància que té connectar amb el públic i fer canvis de to, etc. També, m’ha semblat interessant treballar aquests aspectes a través de la recitació oral del poema, en el meu cas, “Dolç àngel de la mort”. De ben segur que molts no havíem viscut aquesta experiència i és molt enriquidora. També, gràcies a l’entrevista de Guillermo Orozco hem pogut prendre consciència de la importància que tenen les noves tecnologies actualment i de l’esperit crític que hem de tenir davant les imatges.
A més a més, m’agradaria comentar que les classes han sigut molt participatives (quan fèiem feines individuals a casa, com ara resums de texts, tots podíem aportar la nostra opinió i posar en comú les idees que havíem extret individualment).
I, finalment dir que, crec que és de gran utilitat crear un bloc per tal d’explicar i “emmagatzemar” tots els continguts i activitats que s’han fet al llarg del semestre. És una manera de tenir la informació ordenada, classificada per temes i, el fet de poder veure els blocs dels companys fa que puguis enriquir més el teu i prendre nota si hi ha quelcom que ells han explicat i tu no ho tenies tant present.
Finalment, m’agradaria despedir-me de tots vosaltres amb una cançó de Nadal i dir-vos que, gaudiu molt d’aquestes festes al costat de la gent que us estima, família i amics. Fins aviat!

1 comentario:

  1. Andrea, una cançó molt maca per acomiadar-te del teu blog, m'ha agradat molt!
    et convido a que facis un cop d'ull al meu blog, que espero que sigui del teu interés ;)
    una abraçada i Bon Nadal!

    ResponderEliminar