jueves, 3 de octubre de 2013

BENVINGUTS AL MEU BLOG!


Benvinguts al meu blog!

Sóc l’Andrea Alcántara i tinc divuit anys. Actualment, estic cursant el grau d’Educació Primària a la Universitat Ramon Llull (Blanquerna). Per tant, m’esperen quatre anys plens d’emocions, de noves experiències i de moments que, de ben segur, mai esborraré. I, a més a més, adquiriré uns coneixements que em permetran en un futur, esperem que no molt llunyà, ser mestre i poder ensenyar als meus alumnes.

Aquest blog engloba dues matèries: "Gestió de la informació i TIC" (GITIC) i "Comunicació oral, escrita i digital" (COED). És per això que, faré un recull de tots els continguts, tant teòrics com pràctics, que vagi aprenent al llarg del semestre i, a més a més, afegiré reflexions pròpies sobre temes relacionats amb l’educació.

Per acabar, m’agradaria compartir amb tots vosaltres una frase cèlebre d’Albert Einstein: “Nunca consideres el estudio como una obligación, sino como una oportunidad para penetrar en el bello y maravilloso mundo del saber”. D’aquesta manera, el científic més conegut i important del segle XX, ens mostra la seva visió sobre l’aprenentatge de quelcom nou. Assimilar nous coneixements, entendre diferents maneres de ser, de pensar i d’actuar significa enriquir-te com a persona. Per tant, hem d’aprofitar les oportunitats que tenim per formar-nos; així que, us convido a començar el curs amb il.lusió i, sobretot, amb moltes ganes d’aprendre.
 
Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario